Wednesday, October 12, 2011

Memac Ogilvy have it ‘Italian’




Encouraging internal engagement through a masquerade.
@MogilvyL

Italian dishes, fancy costumes and laughter were the highlights of Memac Ogilvy’s monthly gathering. The multinational advertising and public relations agency decided to theme this month’s monthly gathering in order to spice things up at the agency with Italian cuisine on the menu. The themed gathering came with an aim to revive the team spirit and encourage internal engagement amongst the Ogilvy team. Stimulating the creativity of the employees by asking them to come up with interesting costumes was a fun activity within a full time job of being creative.  
كانت الأطباق الإيطالية والملابس التنكرية والضحك من أبرز سمات الحفل الشهري لوكالة ميماك أوجلفي لهذا الشهر. وقررت الوكالة العالمية للإعلان والعلاقات العامة إقامة الحفل بشكل مختلف لإضفاء الإثارة والبهجة على كل العاملين بها، وذلك من خلال تقديم قائمة طعام مكونة من الأكلات الإيطالية.. ولتحفيز روح الإبداع لدى الموظفين، تمت دعوتهم لإرتداء ملابس تنكرية مبتكرة، ولاقت الفكرة الكثير من الإعجاب لدى فريق ميماك أوجلفى الذى أظهر جانباً جديداً من المرح الممزوج بالملابس الملونة الجذابة والأقنعة المتنوعة واللامعة

No comments:

Post a Comment